Praha
Měsíčně: 65 000 CZK
Od: 1/2026 (9m+)
HPP Klient Home office: 40%
Technical Support (41263)
Přidejte se k týmu jako Technical Support. Budete poskytovat nízko až středně úrovňovou technologickou podporu na dálku, koordinovat eskalace a zajišťovat maximální spokojenost zákazníků. Čeká Vás úzká spolupráce s vývojem, prodejem či kvalitou a reprezentace společnosti profesionálním a vstřícným způsobem. Součástí práce je také dokumentace v CRM, vytváření obsahu do knowledge base a příprava na nové verze. Pokud ovládáte angličtinu a ideálně i další jazyky – španělštinu, němčinu či italštinu – a máte zkušenost z technické podpory nebo podobné pozice, ozvěte se mi.
🚀 Projekt
- poskytování technologické podpory na nízké až střední úrovni pro zákazníky SAP cloud, obvykle na dálku
- koordinace eskalace problémů tak, aby byla zajištěna spokojenost zákazníka
- poskytování podpory a řešení problémů pro zákazníky (interní i externí)
- představovat společnost zákazníkům pozitivním a profesionálním způsobem s poskytováním aktuálních a fundovaných odpovědí
- spolupráce a koordinace s ostatními odděleními (vývoj, prodej, řešení, kvalita) při řešení zákaznických problémů a fungování jako advokát zákazníka
- udržování kvality zákaznické podpory (příprava na nové verze, definice procesů, školení, servisní audity)
- dokumentace transakcí v CRM systému
- vytváření obsahu pro knowledge base systémy
🎯 Skills
- anglický jazyk
- další jazyky (Španělština, Němčina, Italština)
- zkušenosti z obdobných pozic