Praha

Monthly: 45 000 CZK

From: 7/2025

Permanent client Home office: 50%

Talent & Operations Coordinator (39758)

Hledám zodpovÄ›dnĂ©ho kandidáta na pozici Talent & Operations Coordinator, kterĂ˝ se stane klĂ­ÄŤovĂ˝m ÄŤlánkem v náborovĂ©m tĂ˝mu. Budete hlavnĂ­ kontaktnĂ­ osobou pro personálnĂ­ agentury, zajistĂ­te hladkĂ˝ prĹŻbÄ›h vĂ˝bÄ›rovĂ©ho řízenĂ­, plánovánĂ­ pohovorĹŻ i onboarding. DennÄ› vyuĹľijete svĂ© komunikaÄŤnĂ­ schopnosti, smysl pro detail i znalost angliÄŤtiny. ÄŚeká vás rĹŻznorodá agenda, práce v internĂ­ch systĂ©mech i administrativa. Pokud máte zkušenosti s koordinacĂ­ a bavĂ­ vás práce s lidmi i daty, ozvÄ›te se. Zkušenost z IT prostĹ™edĂ­ vĂ˝hodou.

🚀 Projekt
- působení jako hlavní kontaktní osoba pro personální agentury a zajištění průběhu náborového procesu
- spolupracování na tvorbě, úpravě a distribuci pracovních inzerátů a popisů pozic
- vkládání životopisů do interního systému a zajištění souladu s GDPR
- pravidelná komunikace s manažery ohledně stavu náboru a dalších kroků
- plánování a koordinace pohovorů mezi kandidáty, manažery a dodavateli
- podpora při onboardingových procesech – komunikace s HR ohledně nástupů a ukončení spolupráce s dodavateli
- zajištění předání techniky pro nové pracovníky při nástupu na dálku
- administrativní výpomoc týmu podle aktuálních potřeb

🎯 Skills
- předchozí zkušenost s administrativou
- orientace na klienta a profesionální přístup
- schopnost efektivně plánovat čas, zvládat více úkolů najednou a stanovit si priority
- pečlivost, samostatnost a schopnost řešit problémy
- výborné komunikační dovednosti – ústní i písemné
- dobré organizační schopnosti a smysl pro pořádek
- znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
- velmi dobrá znalost angličtiny a češtiny (slovem i písmem)

đź’ˇ Nice to have
- zkušenost s administrativou v IT týmu

#back-office-administrativa

I'm interested